COVID-19 maatregelen bij JDS

15 December 2020

In de afgelopen dagen hebben wij veel berichtgeving gehad van onze overheid met maatregelen en adviezen met betrekking tot COVID-19. Dit betekent dat ook wij weer een aantal aanpassingen hebben gemaakt, zodat wij onze – en daarmee ook uw – continuïteit kunnen waarborgen. Deze maatregelen zullen wij in ieder geval hanteren tot en met 19 Januari 2021.

Hierbij brengen wij u graag op de hoogte:

1) JDS is gewoon tijdens kantoortijd bereikbaar op de bekende telefoonnummers;

2) Onze collega’s werken thuis en zijn telefonisch bereikbaar. Het kan wel zijn dat onze lijnen wat drukker zijn dan normaal;

3) Indien er geen sprake van spoed is, stuur dan een e-mail naar de bekende adressen;

  • INFRA : servicedesk@jds.nl

  • Plan-IT : info@plan-it.nl

  • LogisticManager : info@logisticmanager.nl

4) Om de gezondheidsrisico’s van u en onze collega’s te beperken, komt JDS slechts in noodzakelijke gevallen op locatie van de klant; planningen worden met u afgestemd;

5) Heeft u al een afspraak staan met JDS? Uw accountmanager of planner neemt – waar dat nog niet gedaan is – contact met u op om de vervolgstappen te overleggen.

6) Wij hanteren een deurbeleid: De voordeur is gesloten. Bezoek kan niet onaangekondigd het pand betreden. Indien er iets afgegeven moet worden, kan dat in de lobby (deze bevindt zich aan de zijkant van het pand).

Wilt u vanuit thuis gaan werken en dit ook faciliteren binnen uw bedrijf?

Daar zijn diverse mogelijkheden voor, afhankelijk van uw bedrijfsnetwerk en inrichting. Wij denken graag met u mee voor de voor u beste oplossing.

De basis voor een thuiswerkplek is een internetverbinding en een computer of laptop. Als u beschikt over een door JDS geleverde telefooncentrale is per situatie bepalend of en hoe telefonie naar de thuiswerkplek geschakeld kan worden.

  • Neem contact op met de Servicedesk om thuiswerken te activeren.
  • Informeer daarna uw medewerkers over de afspraken.
  • Op de afdeling is extra capaciteit aanwezig, om u zo snel mogelijk te faciliteren. JDS doet alles wat kan om u zo snel mogelijk te helpen.
  • Wij zullen, daar waar mogelijk, onze klanten ondersteunen met technische hulpmiddelen.
GA TERUG