JDS gaat verder met Autotask

Tijd voor een nieuw stap

JDS hecht grote waarde aan het zo goed mogelijk uitvoeren van het systeemonderhoud, monitoring en servicing op het automatiseringssysteem van onze klanten. Het beschermen van het digitale eigendom, het melden als er bedreigingen van buitenaf loeren, server- en of werkplekcapaciteit monitoren (patchmanagement, back up, schijfruimte, etc.), behoren tot de kerntaken van onze dienstverlening.

In 2018 hebben wij een onderzoek uitgevoerd om KASEYA (het huidige servicedesk- en monitoringsysteem) te vergelijken met andere aanbieders. De vraagstelling: welk systeem helpt ons om voor nu én in de toekomst de beste ondersteuningsresultaten te bieden voor onze klanten? Hierin is onder andere gelet op de monitoring tools, klant portal functionaliteiten, release planning, softwarekoppelingen, security en gebruiksgemak.

Wij hebben een keuze gemaakt en zijn per 2 januari het implementatieproject gestart. JDS neemt per 15 maart aanstaande afscheid van Kaseya en neemt Autotask PSA en RMM in gebruik!

Een dergelijke vervanging vergt natuurlijk een behoorlijke doorlooptijd. Wij kiezen ervoor de overgang en de optimalisatie gefaseerd en met zo min mogelijke hinder uit te voeren. Iedereen van toepassing is hierover al geïnformeerd en op de hoogte gesteld van de 3 fases van dit project.

Wij kijken in ieder geval uit naar onze volledige samenwerking met Autotask per 15 maart en de mogelijkheden die dit ons gaat bieden!

GA TERUG