JDS neemt maatregelen i.v.m. COVID-19

16 maart 2020

In de afgelopen dagen hebben wij veel berichtgeving gehad van onze overheid met maatregelen en adviezen met betrekking tot COVID-19. Dit betekent dat ook wij een aantal aanpassingen hebben gemaakt, zodat wij onze – en daarmee ook uw – continuïteit kunnen waarborgen.

Hierbij brengen wij u graag op de hoogte:

1) Wij zijn gewoon bereikbaar op de bekende telefoonnummers;

2) Onze collega’s werken om en om thuis en op kantoor. Onze thuiswerkende collega’s zijn telefonisch bereikbaar. Het kan wel zijn dat onze lijnen op kantoor wat drukker zijn dan normaal;

3) Indien er geen sprake van spoed is, stuur dan een e-mail naar de bekende adressen;

  • INFRA : servicedesk@jds.nl

  • Plan-IT : info@plan-it.nl

  • LogisticManager : info@logisticmanager.nl

4) Om de gezondheidsrisico’s van u en onze collega’s te beperken, komen wij zo min mogelijk op locatie van de klant; planningen worden met u afgestemd;

5) Heeft u al een afspraak staan met ons? Uw accountmanager neemt – waar dat nog niet gebeurd is – contact met u op om de vervolgstappen te overleggen.

Wilt u vanuit thuis gaan werken en dit ook faciliteren binnen uw bedrijf?

Daar zijn diverse mogelijkheden voor, afhankelijk van uw bedrijfsnetwerk en inrichting. Wij denken graag met u mee voor de voor u beste oplossing.

De basis voor een thuiswerkplek is een internetverbinding en een computer of laptop. Als u beschikt over een door JDS geleverde telefooncentrale is per situatie bepalend of en hoe telefonie naar de thuiswerkplek geschakeld kan worden. Neemt u contact op met de Servicedesk om thuiswerken te activeren. Informeer daarna uw medewerkers over de afspraken. Op de afdeling is extra capaciteit aanwezig, om u zo snel mogelijk te faciliteren. JDS doet alles wat kan om u zo snel mogelijk te helpen.

GA TERUG